Wszystkie produkty zakupione w sklepie objęte są pełną gwarancją producenta i mogą być reklamowane. Klient składa u nas reklamację, a my wysyłamy ją do odpowiedniego producenta. Producent przesyła odpowiedź listem poleconym do klienta o wyniku reklamacji. Jeżeli reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, wówczas niezwłocznie wysyłamy nowy produkt, a także zwracamy koszt poniesiony przez Klienta za przesyłkę produktów do reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
Poinformuj nas za pośrednictwem poczty e-mail wykonując dokładny opis wady. Następnie prześlij reklamowane soczewki zabezpieczone przed wyschnięciem w pojemniczku z płynem pielęgnacyjnym. W reklamacji należy podać adres, na który ma zostać przesłana odpowiedź, a także nowy produkt.
Należy pamiętać, że producenci rozpatrują reklamacje soczewek pod kątem wad technicznych. Oznacza to, że gdy samodzielnie zmienisz noszone przez siebie soczewki i okażą się one dla Ciebie nieodpowiednie, na przykład wystąpi uczulenie na materiał, z którego produkowana jest dana soczewka, taka reklamacja nie zostanie uwzględniona, ponieważ soczewki w wyniku przebiegu reklamacji okażą się sprawne. Dlatego zawsze przy zmianie soczewek kontaktowych należy zgłosić się do okulisty, który dopasuje odpowiednie dla Twoich oczu soczewki, a także umożliwi ich wcześniejsze przetestowanie za pomocą próbnej pary.
Zwroty
Przyjmujemy zwroty produktów zakupionych w sklepie w terminie 14 dni od daty dostarczenia ich do Klienta. Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zakupiony towar, możesz tego dokonać bez podania przyczyny. Wyjątkiem są soczewki sprowadzane lub wykonywane na specjalne zamówienie klienta.
Jak dokonać zwrotu produktów?
Napisz na nasz email informację o chęci zwrotu wraz z numerem rachunku bankowego, na jaki mamy dokonać przelewu. Zwracany produkt musi być oryginalnie zamknięty i nie może być naruszony. Dostarczamy przesyłki dobrze zabezpieczone, aby nic im się nie stało w trakcie dostawy. Zwracany towar musi być równie dobrze zabezpieczony na czas transportu. Zwroty produktów uszkodzonych nie będą rozpatrywane. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Kwotę za zwrócone towary przesyłamy na podany przez Klienta numer konta w terminie nie dłuższym niż 7 dni o daty dostarczenia produktów do sklepu.