Wszystkie produkty zakupione w sklepie objęte są pełną gwarancją producenta i mogą być reklamowane. Klient składa u nas reklamację, a my wysyłamy ją do odpowiedniego producenta. Producent przesyła odpowiedź listem poleconym do klienta o wyniku reklamacji. Jeżeli reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, wówczas niezwłocznie wysyłamy nowy produkt, a także zwracamy koszt poniesiony przez Klienta za przesyłkę produktów do reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
Poinformuj nas za pośrednictwem poczty e-mail wykonując dokładny opis wady. Następnie prześlij reklamowane soczewki zabezpieczone przed wyschnięciem w pojemniczku z płynem pielęgnacyjnym. W reklamacji należy podać adres, na który ma zostać przesłana odpowiedź, a także nowy produkt.
Należy pamiętać, że producenci rozpatrują reklamacje soczewek pod kątem wad technicznych. Oznacza to, że gdy samodzielnie zmienisz noszone przez siebie soczewki i okażą się one dla Ciebie nieodpowiednie, na przykład wystąpi uczulenie na materiał, z którego produkowana jest dana soczewka, taka reklamacja nie zostanie uwzględniona, ponieważ soczewki w wyniku przebiegu reklamacji okażą się sprawne. Dlatego zawsze przy zmianie soczewek kontaktowych należy zgłosić się do okulisty, który dopasuje odpowiednie dla Twoich oczu soczewki, a także umożliwi ich wcześniejsze przetestowanie za pomocą próbnej pary.