Blog Soczewkomania.pl
Opinie o sklepie Soczewkomania.pl
Regulamin Sklepu Soczewkomania.pl

  1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Soczewkomania.pl ul. Ludowa 1c/10, 58-304 Wałbrzych, NIP 886-276-45-15, Regon 021544844, Numer rachunku bankowego 50 1020 5558 1111 1850 2240 0091, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha pod numerem 35950.
     
  2. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć każdy produkt bez wad. Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i sprzedawane w oryginalnych opakowaniach. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
     
  3. Zamówienie może być anulowane lub zmienione, jeżeli nie trafiło jeszcze do wysyłki. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z działem Obsługi Klienta. W przypadku wysyłki towaru Klient ma prawo zwrotu w terminie do 30 dni bez podania przyczyny.
     
  4. Informacje potwierdzające przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłane są na adres e-mail Klienta. Alternatywnie Klient może sprawdzić szczegółowe informacje o zamówieniu oraz status jego realizacji logując się w sklepie.
     
  5. Zamówienia można składać:
    a) za pośrednictwem sklepu internetowego przez 24 godziny na dobę
    b) telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (9-17)
    c) wysyłając do nas e-mail, warunkiem jest podanie niezbędnych danych, takich jak zamówione produkty, ilość i parametry soczewek, dane do wysyłki, sposób płatności oraz dane kontaktowe (telefon lub e-mail).
     
  6. Akceptowalne formy płatności za zamówienie to:
    a) przelew na konto
    b) wysyłka za pobraniem
    c) płatności elektroniczne
    d) płatność gotówką w siedzibie firmy w momencie odbioru osobistego produktów
     
  7. Aby złożyć zamówienie w sklepie za pośrednictwem strony internetowej niezbędne jest korzystanie z przeglądarki Internet Explorer lub Mozilla Firefox w wersji 6.0 lub wyższej z włączoną obsługą plików Cookie.
     
  8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
     
  9. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem na produkty, które są sprowadzane tylko pod zamówienie klienta, na przykład soczewki toryczne. Przy zamawianiu tych produktów wymagane jest dokonanie przedpłaty na konto sklepu.
     
  10. Zamówienia wysyłamy Pocztą Polską przesyłką priorytetową lub Kurierem DPD. Większość zamówień realizowanych pocztą dociera w terminie 1-2 dni roboczych, natomiast kurierem w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia wysyłki.
     
  11. Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Orientacyjny czas wysyłki widoczny jest na stronie z produktem. W przypadku wystąpienia w jednym zamówieniu kilku artykułów posiadających różny czas wysyłki, realizacja zamówienia nastąpi po skompletowaniu ostatniego produktu posiadającego najdłuższy czas dostępności.
     
  12. W przypadku płatności przelewem na konto czas realizacji rozpoczyna się od momentu otrzymania wpłaty.
     
  13. Realizujemy wysyłki zagraniczne tylko po dokonaniu przedpłaty na konto sklepu. W tym przypadku koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i zależy od kraju dostawy oraz łącznej wagi produktów.
     
  14. Składając zamówienie w sklepie klient oświadcza, że wykonał badania w gabinecie okulistycznym oraz wszystkie zamówione produkty są zgodne z wynikami tych badań. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy dobór soczewek kontaktowych. Sklep nie udziela żadnych porad medycznych, które miałyby na celu zastąpienie wizyty u lekarza.
     
  15. Wszystkie dane przekazywane przez klienta są wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia i przechowywane są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Sklep nikomu nie udostępni danych swoich klientów oraz zawsze dba o ich bezpieczeństwo przed dostępem osób trzecich.
 
Reklamacje i zwroty:
  1. Adres pod który należy wysłać produkt do reklamacji lub zwrotu:

    Soczewkomania.pl
    ul.Uczniowska 21/115
    58-306 Wałbrzych.
     
  2. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na ww. adres lub pocztą e-mail na adres sklep@soczewkomania.pl.
     
  3. Klient ma prawo do reklamacji zakupionych w sklepie produktów. W tym celu należy wykonać dokładny opis wykrytej wady, przesłać odpowiednio zabezpieczoną w płynie pielęgnacyjnym soczewkę, podać imię i nazwisko lub numer zamówienia, dane do wysyłki nowego towaru oraz adres e-mail. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. O wyniku reklamacji Klient jest informowany na przesłany adres e-mail lub na życzenie listem pocztowym. Producenci soczewek udzielają gwarancji tylko na wady techniczne wynikłe w procesie produkcji. Gwarancja nie obejmuje nieprzestrzegania zasad użytkowania, nabytych uszkodzeń mechanicznych lub złego dopasowania soczewek kontaktowych.
     
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzymuje nowy produkt wysłany na koszt sklepu oraz zwrot kosztu wysyłki produktu do reklamacji.
     
  5. Przyjmujemy zwroty towaru bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od momentu dostarczenia zamówienia. Towar musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu oraz nie może być w żaden sposób uszkodzony. Wraz ze zwrotem należy przesłać numer konta i dane do przelewu. Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów, które wykonywane są indywidualnie na zamówienie klienta, na przykład soczewek torycznych produkowanych na zamówienie. O zwrocie można poinformować mailowo lub listem pocztowym.
     
  6. Informacja o zwrocie powinna zawierać dane zamawiającego, numer zamówienia, datę zakupu, wykaz produktów przesyłanych do zwrotu i datę odbioru zamówienia.
     
  7. W przypadku zwrotu towaru Klient otrzymuje zwrot kosztu produktu wraz z kosztem transportu. Klient ponosi jedynie koszt odesłania produktu do sklepu.
     
  8. Sklep ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia towaru nabyte w czasie transportu. W tym przypadku Klient ma prawo do wymiany uszkodzonych produktów na nowe bez ponoszenia dodatkowych kosztów wymiany.
     
  9. W przypadku zwrotu towaru, nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz adres za pobraniem. Zwrot pieniędzy wykonywany jest tylko i wyłącznie przelewem na konto podane przez klienta.

Copyright © 2017 Sklep Optyczny Soczewkomania.pl - Tanie soczewki kontaktowe sklep internetowy. All rights reserved.